header

Sep 21, 2011

Balqis Ramizon aka Akih@qis . . . . .

balqis...kawan yang aku kenal sejak form1...tapi kmi xla rapat sgt..kenal2 gitu2 ja coz aku bkan 1 klas ngan dy ...aku klaz lain...aku klas 1B tapi dy 1C...kami kenal n bercakap time hari kokurikulum sekolah...kami satu rumah sukan KUNING ler!!!! ahhahhahhah dari sekolah rendah smpai la sekolah menengah f5 aku dok lam umah kuning ja...warna bertuah aku kot...agaknyer la kan...hahhahhahahh...hmmm...so kmi ckit2 ja sembg....time tu aku rapat ngan cytah..dy kwn bek aku...n balqis kwn dak sek rendah dy...bap tu km leyh tegur2 spa la kan..wah windu sgt saat tu taw...naik f2 balqis msuk klas aku..2B...kami jd 1geng...aku,iklil,qis,cytah,ein,kunur...hmmm...group 6girl...
kat c2 aku mula jd rapat ngan dy....km ngam!! sekepala!! pngai gila2...suka loyar buruk..malas wat keja sekolah...xdgr ckp ckgu n plg penting aku ngan qis di gelar oleh ckgu2..."kaki juru ukur sekolah" coz km 2 slalu kua klas meronda..alaaa...relex la aku an pngawas jln kan ytugas la n ditemankn balqis..hiihihi...{yelaaa tuuuuuu...}arwah sir maliki rapat ngan kami..dy ajar km n dy la yang gelar km cm tu termasuk la cikgu2 lain..hahhahah lawak2....perpuan apa la cm tu ann....naik f3 cytah tukar klas n aku still ngan balqis...km smakin rapat n memang kamcing gila la!!!! wao!! bygkan la....aku mula syg dy la...dy baik...kdg2 aku ckap trus terang aku da terasa hati sgt kat dy tu..yelaa...ckp n kata main lpas ja xpnah pk pasaan org lain termsk kwn baik dy ni..aku taw xberniat coz aku tu itu pngai kelemahan dy..yelaa...xsuma manusia sempurna aku pon pnah lukakn dy tu....smpai menangis..aku taw..tp aku wat dono...entah la...f4 km still klas yng sma n cytah kembali dlm klas aku tp dy da der geng lain da...so xkesah la...aku still rapat ngan syunx aku ni...ckgu sofi lak mcm rapat ngn km der la mulut2 yang xpuas ay kan...ckgu add mate..hmmm..lanatak kau la..der kami dua kesah asalkan ilmu dapat km blja...f5 pon aku still ngan balqis..aku syg dy n km meng rapat gila..family aku pon da anggap dy mcm anak sendiri..mak ayah aku sukakan dy..depa soh aku kwn ngan dy..cos dy pandai ,baik,rajin,n plg penting alim..aku x...aku bdak buas n xla alim sgt pon....kak aku suka km berkwn..dy mai umah slalu km kuar study blaja sma2..n last2...result tergempar SPM pon sma..4A..wah!!! xsangka btol..itula kan KAWAN SEJATI...insyaAllah.....gaduh sma2,,kwn sma2...baik sma2...main sma2...blja sma2..mkn sma2.....lepak sma2....baca buku sma2...suma nya sma2...itu la kwn yng aku cari selama ini !!! ya Allah berkati kan lah persahabatan kami kerana aku terlampau menyayangi dy kwn ku n persahabatan kami ini....!!! ^_~

♥ thank you so much for reading Dear! ^____^ ♥

2 comments: