header

Nov 14, 2011

perNikahan Normawati & Mohd Nizam

Alhamdulillah..akhirnya kakak sulung aku mengakhiri zaman bujang dia bersama org tercinta pada 7 november 2011 bersamaan 11 Zulhijjah 1432H....hmm..bestnya dpt kahwin kan..hikhikhik..aku pon nak khwin gak..hahhahah....dgn spa??? hmm jodoh dan maut ditangan tuhan...InsyaAllah smpai lah seru aku t kan..hahahha..amboii gatai nya aku ni...hmm...akak akhirnya SAH menjadi ISTERI abg Nizam,sepupu aku sendiri..suma kwn2 kak xsangka depa bercinta..depa ckp pilihan family..lawak tol..skng bkn zaman tu lah..aku sndri xmau hidup aku diatur oleh fmly..hmm xsuka lah cmna lah nk berkasih pada org kita xcinta..OH NO!!! pleasss lahh...InsyaAllah plih aku ni adalh yang terbaik lam hdup aku...time kak kat masjid tunggu tok iman nk lafaz kan akad nikah,tiba2 ja kak teringat arwah ayah..YA! kluw ayah ada mesti lagi bahagia,,mesti lagi meriah..mesti lgi bermakna..tokwan aku yng mnjadi Wali kak..hmmm alhamdulillah pnjang lg umur tokwan aku..time aku t cmna?? Ya Allah,panjangkan lah umur Tokwan ku Ya Allah..semoga aku merasai pasaan tu jgk nanty....semoga akak tersayang aku bahagia sehingga ke anak cucu bersama abg nizam...Aminnnnn Ya robala'lamin...... ^^,

♥ thank you so much for reading Dear! ^____^ ♥

No comments:

Post a Comment