header

May 9, 2012

Twilight vs Vampire diaries???



of course n dah tntu2 lah aku suka twilight tu..perghhhh crta dy aku sukaaa sgt weii..suka gila..dulu siyez aku xsuka bila aku start tgk aku trus terpikat n suka sgt film ni..hurmmm cita dy best sgt...memikat haty ni..huhuhu aku suka edward..sgt gentle..romantik sweet sgt weii .tp dy xhndsome sgt but aku suka tingkah n caring dy... bella plak cantik giler..lawa sgt....sweet.. aku bnci jacob..c penyibuk tueh!! arghhh slalu kcuw line wat sedih lak kat bella..adoii xthan bila tgk dy plok bella nk panas kn bdan dpan edward..geramnya..mntag bdan dy bleyh pnaskn..her...at least khwen gak bella ngn edward..padan jacob tueh!! aku mula egt bella dah meninggl rupanya dy jadi vampire jugak...huhuhu xsbar nk tggu part II nieh..suma Twilight aku dah tgk.. Twilight,twilight saga.twilight eclipse,twilight new moon,n twilight breaking dawn part I...tggu twilight Part II lak...xsbarnya..mesti best kn smbungan dy..aku suka,.. Rate ni aku bgi 5 Start klu itu yang tertinggi..memng best!!!!! awesome!!~

♥ thank you so much for reading Dear! ^____^ ♥

No comments:

Post a Comment