header

Feb 4, 2013

hari-hari Maggie !

Sedih mengenangkan nasib aku beberapa minggu ini... haiiiiishhh itu lah dapat duit PTPTN dah habis.... tapi, aku tak lah buat dan guna duit tu untuk bukan-bukan.. semua untuk diri aku jugak termasuk lah utang orang kena lah bayar kan..hihihi yelah aku bukan orang senang..dari orang yang susah dan sederhana.. duit tu pon untuk aku guna cukup makan semasa belajar di POLIMAS ni (semester 3 je, sem depan kira PT lain ye ^___^) kesian sungguh..dalam minggu ni hari-hari aku makan maggie kari jer... ni lah hasilnya.. maggie yang dimasak dan di tumis ..tak der lah macam ramuan maggie yang iklan kat tv tu.. Resepi maggie buatan sendiri lah.. :) buatan sendiri pun mesti semua orang penah buat sebab aku pun belajar masak dari mak tercinta juga... maggie kari yang ditumis bersama bawang merah + putih. dah mendidih masukan perasa maggie tu + sayur + telur + cili hidup +ikan bilis (kalau suka) huhu kalau aku rajin dan bajet lebih aku tambah fish ball ataupun fish cake.. hihihih kubis ker, :) wahhh lapar pula... humm hari-hari makan maggie kan.. insyaAllah aku topup balik dengan makanan berkhasiat nanti.. sekarang ni bajet lari lah..duit tak ada lah.. nanti kita makan sedap-sedap yer :)

♥ thank you so much for reading Dear! ^____^ ♥

No comments:

Post a Comment