header

Jun 26, 2011

nUr zaIni a.k.a jenNy ^^,


aKu dak yaNg simple..xtawoO cmneR nk ciTer..tp aku adalaH diri akU yng xdiklOn kan UK!!!! bdak yng meNtah n xtawOooo apa2 sal hal sosiaL ni..hakhakhak...akU suka lYan FB..suKa snap picTure..xkesah lah pic apa aku bedal ja..asalkan interestIng!!! koleksi aku pictuRe2 pwenzces jenny ahh..huhuhuhu...suka men game..dgr lgu bi..suka skype...bdak yng xmenarik pon...thanks pda yng say 'U chumell la' thanks a lot!!! ahakz!!! alhamdulillah....aku ni jenis suka yng berkwan..byk ckaP smpai kwn2 ckp.."hang ni xreti dok diam n mulut hang tu xreti letih ker bep"!!! huh!~ jeles la tuuuuu...ada aku kesah...hampa suma dgr je la aku citaR!!!!! pnjamkan telinga jer syggg555 ku!!!! hmmmmm....apa g ehh?? oh,suka dress up kemas n yng simple but interesting laa~~~~gempak gi tu......hohohoho...

♥ thank you so much for reading Dear! ^____^ ♥

No comments:

Post a Comment