header

Sep 19, 2011

RayEr 2011...

Rayer tahun ni paling xeppy n meriah,,,Aku xsuka!!!!!!! tapi hidup aku kena teruskan jgak kan...ayah....rindunya..pgi2 raya slpas blk masjid km suma p ziarah kubur ayah...ketika aku membaca yassin sayu sgt,,,,mak nangis....aku xthan lg..tiba2 aku asa kabur ja nk baca..Ya Allah,kuatkan lah aku!!!!!!!! aku xlarat nk tgk mak cm 2....km suma xsgka thn lpas adalah terakhir kita beraya sama...skang kami 4beradik berpaut pada tokwan o Che aku ja..che la yng jaga km...che ckp..mak yng menantu dy da mcm anak sendiri daa.....hmmm....terima kasih che kerana menyayangi kami anak yatim ni...hmmm..ayah,kami janji akn jga che baik2....che menangis xsangka nak lelaki dy pergi dahulu..btul la org ckp maut xkenal usia......hmm......thn ni raya biasa2 ja..aku pon xsggat kua beraya ngan kwn2..selepas spm suma da jauh2..hmmmmm...Selamat Hari Raya minal walfaizin....minta ampun salah dan silap!!!

♥ thank you so much for reading Dear! ^____^ ♥

No comments:

Post a Comment