header

Feb 6, 2013

terlewat lagi....

morningggg.... hahhahahha... hari ni aku terlewat bangun lah... alamak! ada lgi 10minit nak pergi kelas macammana ni... hummmm hihih sambung tidur balik lah... kelas QM (quantity measurement) hari ni sayangnya...dah lah kelas aku suka sangat tu... dari geotechnology dan hydraulic tu...susah lah! tak faham.. QM faham dan senang lah... highway tengah-tengah.. susah ada senang ada.. :) haaa dua orang kawan aku pula pergi kelas tak mandi sebab lewat bangun..tak per lah awal skit bangun dari aku..aku dengan iron baju pun tak lagi.. habis lah..pergi kelas pun kena halau balik tak per lah ponteng kelas hari ni hahahha jahatnya..sejak bila malas ya amatt ni jenny ANjell.... kawan aku dua orang tu tak mandi pun setakat gosok gigi ja... pergi gak kelas kan... hihi apa lah dengan aku ni.. sekarang dah hilang ilmu sikit humm sedihnya.... 
  
    # lepas ni jangan buat lagi yer#

♥ thank you so much for reading Dear! ^____^ ♥

No comments:

Post a Comment